za symbolicznego tysiaka bierz go w pizdu
Offline
Gość
Oto najslynniejszy Hot Rodzista i designer w USA czyli Chip Foose. Ostatnio na spocie nie wiedzieliscie co to za koles to wam przedstawie kilka jego prac
http://www.seriouswheels.com/pics-def/F … 24x768.jpg
http://image.motortrend.com/f/car-news/ … -coupe.jpg
http://images.motortrend.com/auto_shows … t_view.jpg
http://www.56classicchevy.com/images/foose-56-1.jpg
http://www.ssrfanatic.com/forum/attachm … -foose.jpg
http://image.motortrend.com/f/9515367/c … _truck.jpg
http://www.hot-rod-pictures.com/ford-hot-rod-0009.jpg
http://luxeliving.net/articles/images/c … _foose.jpg
http://cache.jalopnik.com/cars/assets/r … on-Top.jpg
http://themotorreport.com.au/wp-content … report.jpg
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h … 2%26um%3D1
http://image.caraudiomag.com/f/9319687/ … y+leno.jpg
http://www.classiccar.com/garage/blog/u … t_cuda.jpg
http://culturegarage.com/wp-content/upl … t_view.jpg
http://www.themotorreport.com.au/wp-con … _croy2.jpg
http://www.remarkablecars.com/main/cust … -ii-1b.jpg
http://www.petersen.org/images/exhibiti … terfoo.jpg
http://www.project33.com/images/foose_bike.jpg
http://www.team-bhp.com/forum/attachmen … -00321.jpg
W stanach miec fure spod jego reki to jak do Lipna wjechac Ferrari lub Lambo
btw. Nie moglem znalesc fotki jak do pickupa wsadzili kapec na tyl 445
Ostatnio edytowany przez cage^m (2009-03-17 08:26:13)
ELITE
Jeszcze dziesięć, piętnaście lat temu królowały na naszych polskich drogach, obok "Maluchów" i Polonezów. Polskie Fiaty 125p, a od 1983 roku - FSO 1500. Po upadku PRL-u Polacy masowo zaczęli przesiadać się do aut zachodnich marek, chcąc jak najszybciej spełnić marzenia o posiadaniu BMW, Audi czy Toyoty. Fiaty szybko zaczęły znikać z naszych szos i teraz używają ich już tylko prawdziwi fani oraz emerytowani socjaliści, którzy tęsknią do czasów PRL-u. Jaka jest prawdziwa historia tego auta? Było inaczej, niż przedstawiała to socjalistyczna propaganda.
Produkcję Fiata 125p rozpoczęto w FSO na Warszawskim Żeraniu w listopadzie 1967 roku. W następnym roku zbudowano ponad 7000 egzemplarzy i produkcja rosła, by osiągnąć w 1971 roku 60 000 sztuk. Należy szczególnie podkreślić, że rozpoczęcie produkcji takiego nowego auta było wielkim skokiem jakościowym i technologicznym w porównaniu z wcześniej wytwarzanymi w Polsce Warszawami czy Syrenami. Czy wykorzystano wtedy wszystkie atuty, związane z zakupem licencji i dokonano właściwych wyborów? Z perspektywy lat łatwiej to ocenić.
Powszechnie znanym faktem jest to, że Polski Fiat 125p różnił się w wielu elementach od włoskiego pierwowzoru. "Prawdziwy" Fiat 125 miał nowoczesny silnik 1.6 DOHC z dwoma wałkami rozrządu w aluminiowej głowicy o mocy 90 KM, a w wersji Special - nawet 100 KM. Tymczasem "gomułkowskie" władze kupiły licencje na (już wtedy) przestarzałe podzespoły mechaniczne i elektrykę ze starego Fiata 1300/1500, produkowanego we Włoszech od 1961 roku, a konstruowanego jeszcze w latach pięćdziesiątych.
Offline
Sentyment mam do duzych fiatów bo tez kiedys mialem a auto Hitlera teraz pewnie pare aut by mozna za nie dostać.
Offline
Hmmm moj fiacik to juz na zyletki poszedl ale dzwieku piszczacego prawego wachacz nie zapomne do konca zycia
Offline
Offline