ELITE
znalazłem na necie coś takiego. BMKi- tylko te najbardziej zadbane, zero zajazdów
http://www.bmw-syndykat.pl/viewtopic.php?t=5
Offline
Gość
E tam ja i tak wole diesle Dla porownania 335d zchipowana objezdza m3. A R.Kubica powiedzial ze bmw 535d to jego ulubione auto na trasy.
Bmw 335d vs Golf V R32 - http://video.google.pl/videosearch?q=33 … f&start=10
A tu z S6 i mercem - http://video.google.pl/videosearch?q=33 … f&start=30
ELITE
cage jak napisała ramzi- to jest elita chłopaków z BMW. te auta są w świetnym stanie technicznym i wizualnym. można powiedzieć, że tak jak TY jesteś maniak przeróbek silników tak oni są maniacy w utrzymaniu BMW mi się to podoba. Zaloguj się i obejrzyj jakie mają bety. normalnie szczena opada. a co do diesel vs. benz to wiadomo, że taki diesel turbodoładowany objedzie zwykłą nawet bardziej pojemną benzynke ale jak już zapodasz do bęzyny turbo to sam wiesz co sie dzieje
Offline
Gość
No tak tylko w benz turbo to wielkie koszty w przerobkach i w utrzymaniu Wiec nie zawsze sie oplaca. W 2.0 16v z turbo zmiescisz sie w 4-5 tys a do vr6 2.8 jesli zrobisz to w 12 to sie ciesz
ELITE
nie chodzi tutaj o koszta. silnik benzynowy z turbem np. 1.8T z audi S3 objedzie 1.9TDI a jak nie, to ich przyspieszenia będą porównywalne, oczywiście te podstawowe seryjne silniki. więc nie pitol, że diesle są lepsze. a co do BMW to napewno ładniejszy dźwięk silnika + możliwość jazdy bokiem czego nie ma w VW i to mi sie podoba w BMW
Ostatnio edytowany przez 100P (2008-10-03 09:04:01)
Offline
Gość
Mowisz o audi s3 1.8 T ktore jest sportowym samochodem. A np golf 4 tdi arl 150km nie jest, wiec arla bym porownal do a3 1.8 turbo 150km ktorego arl objedzie Nie krytykowalem bmw tylko mowilem ze 335d ma przewage i tez mozna pieknie bokiem polatac. Bo dobrze zchipowana z 580nm robi sie kolo 700. Dla porownania M3 e36 z tego co pamietam ma 405nm. Wiec jest roznica
ELITE
co nie zmienia faktu że 1.8T ma porównywalne przyspieszenie z 1.9TDI
Offline
Gość
A to zmienia fakt ze spalanie jest 2x mniejsze przy duzo wiekszej elastycznosci diesla przy przyspieszaniu z wyzszego biegu. Co tez wplywa na odczucia akcelracji gdy w benz trzeba redukowac bo masz 2 tys obr to w dieslu masz to w "rurze wydechowej" i sobie bezproblemu rozpedzasz szybko auto. Jedyny minus to dzwiek
dzwięk i właśnie to "w rurze wydechowej"
Diesel to diesel. Ropa cuchnie bęzynka pachnie ^^
Offline
Gość
Nie wszyscy co maja benz jezdza na benz. Gaz smierdzi
cage^m napisał:
A to zmienia fakt ze spalanie jest 2x mniejsze przy duzo wiekszej elastycznosci diesla
cage ja sie z Toba nie zgodze bo dwukrotne mniejsze to chyba troche za malo jak widzialem porownywaliscie a3 i golfa to wydaje mi sie ze audi w 14 litrach przy deptaniu sie nie zamknie,trzeba liczyc ze jakies 20 lyknie jak bedziesz mu wstawial a dieselek z tym silnikiem co pisales jak wezmie 8 to bedzie max a co do dzwieku silnika diesel przynajmniej nie wyje na wysokich obrotach
Ostatnio edytowany przez Groszek (2008-10-05 17:58:11)
Offline
Gość
No niektore przy deptaniu pala 7-8, ale np moj juz tyle nie chce spalic. To zalezy bo napisalem tak ogolnie dla naszkicowania sytuacji Sa diesle np chevroletoskie co nie sa oszczedne, bo jesli chodzi o audi, vag i merce to roznica jest wieksza napewno miedzy benz a diesel
lepsze tdi niz lpg ;];];]
Offline
ELITE
dlatego też nie mam LPG a spalanie mam w granicach 8L- 8,5L jak by nie deptał
Offline
no nie wiem... ostatnio E46D dostało po gaciach ładnie od LPG
Offline