Gość
E46 320D to raszpel i zamiast pompy ma pompke napedzana pedalami od roweru ktorymi kreci podczas jazdy
co nie zmienia faktu ze diesel
http://pl.youtube.com/watch?v=esQKv23DXGo
Offline
Sa diesle i diesle BMW nigdy nie przodowalo w silnikach wysokopreznych w tych silnikachg przoduje koncern VW AUDI i sa najbardziej podatne na chip tuning i wiele benzyn zostaje z tylu zwyklego A3 A4 czy golfa z silnikiem diesla a ze troche kopca i smrodza to juz kwestia przyzwyczajenia,osobiscie wole smrodzacego i odchodzacego diesla niz benzyne ktora spali mi nie wiadomo ile jak jej depne
Offline
Gość
Nie no 320D sama w sobie jezdzi nie tak zle. Tylko tego gląba bmw to tylko tyle ze znaczek a reszta to zajechana swinia. Bmw maja juz dobre diesle 335d to bardzo dobry silnik i bardzo podatny na chiptning z wtryskami common rail ktore juz nie kopca jak nasze na pompie Nowe diesle to inna bajka :] Mi sie widzi nowa A3 2.0 TDI 140km
ELITE
cage zapomniałeś o e46 3.0d ten silniczek wymiata
Offline
Gość
No w e46 3.0D jest tez bardzo dobry szczegolnie ten w wersji 204km, ale miedzy nim a 35d jest przepasc. Chodz maja ta sama pojemnosc
Juz sa cage silniki 2.0 TDI 170 konne nie wiem czy audi juz je montuje ale dostepny jest w nowej skodzie superb
Offline
Gość
Ano sa,audi ma piekny silnik V8 TDI ze przegiecie. Tak dynamiczne i elastyczny silnik ze niepotrafimy sobie tego wyobrazic. Do tego naprawde oszczedny jak na ta moc i to ze jest np w a8 i przy 100km na6 biegu robi niecale 7L na setke to jest cos. Do tego audi mialo wprowadzic jakiegos diesla do R8 ale niewiem czy juz to zrobili Podobno mial byc szybszy od benzynowej wersji
Jednak wsadzili v12 TDI do r8
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc … source=rss
To czytalem ze te silniki 5 litrowe w dieslu w audi maja wieksza elastycznosc niz porsche 911
Offline
Gość
No wiesz 500km i 1000nm miazdzy v8ki benz bez turbo jesli chodzi o elastycznosc. Jedynie w benz mistyczna elastycznosc silnika ma mercedes amg ktory od niskich obr ciagnie niczym diesel. W benz zadna bmka ani audi nie robi tego lepiej jak amg. Ale tam to juz sie turbinki kreca
ELITE
w dieslu jedynie moment obrotowy jest większy a kwestia turbin to juz co innego
Offline
Ale silniki turbo diesla doruwnuje juz benzyniakom a i w niektorych przypadkach je przewyszaja,choc nie mozna powiedziec ze diesel ma same plusy bo benzyna tez ma swoje zalety
Offline
Gość
Lol diesel maja tylko moment obr wiekszy. Ludzie chyba nie wiecie co to moment obr. Konie mechaniczne pomagaja sprzedac auto na allegro. A moment obrotowy wygrywa wyscigi. Diesle zaczynaja wygrywac rozne turnieje np audikowski Le mans. Technologia na tyle pozwala wychladzac silnik i na tyle sa wytrzymale czesci silnika ze przewyzszaja w wielu przypadkach benz. Do tego w wyscigach liczy sie zurzycie paliwa, waga bo jesli sie leje mniej paliwa to i auto mniej wazy.
No wlascie sie musze tu z Cagem zgodzić w 100% odwołam sie do przykładu Passek silnik 2.0 TDI 140 KM moment obrotowy 320 Nm lub 340 Nm juz dobrze nie pamietam a ktory 2.0 litrowy silnik bezyny bez zadnych przeróbek bedzie mial taki wynik.
Offline