nie jestem przeciwnikiem diesla bo sam ma klekota, chodzilo mi o zawias golf III nawet ze zwyklym E30 pod wzgledem zawieszenia nie ma szans. M3 z silnikiem 3.0d po chipie vs M3 to by było ciekawe, tak przy okazji 330d to od jakiegos czasu moje male marzenie.
Offline
nie koniecznie mowie o bmw 330d ten silnik audi 3.0 tdi chyba jest podatniejszy na chip
Offline
ELITE
lehoo napisał:
1. nie wiem jaka fure mial klutek kazdy mowil ze ma M3
no wlasnie mówił a tak na prawde to zwykłe 4 drzwiowe BMW w m- pakiecie z duzym silnikiem
żeby pokazac poszczególne modele m3 wstawiam fotki
e 90
-
e 46
e36
e30
jak widać żadna nie ma 4 furtek i każda to coupe
troszke się zrobił offtopic- więcej nie rozwijam tego tematu
Ostatnio edytowany przez 100P (2008-06-02 21:59:30)
Offline
zdjecia to nie wszystko nie wstawiles nadwozi cabrio http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M3 prosze tu pisza wszystko o M3, na temat M3 E92 w sedanie byly juz filmiki
Offline
ELITE
zwracam honor mój błąd
Offline
Gość
lehoo ty chyba nie wiesz o jakim ja golfie mowie Przeciez pisze ze przerobka kompletna czyli silnik, heble, zawieszenie, ogumienie. Takich tdikow w polsce jest sporo i w porownaniu do 330d bmw to je wciagaja nosem na prostej czy po zakretach A co do TDI to najlepszego klekota ma audi w A8 V8 TDI jak i rowniez bedzie V8 albo V10 w r8 tdi
W moim przypadku warto zainwestować tyle w gaz bo samochód i tak zostaje w rodzinie po mnie tatuś go odziedziczy bo mu sie podoba dlatego chciales sie Gardesia dopytac co i jak bo jest na bieżąco.
Offline
ceny sekwencji zaczynają się od ok. 2500zł
Offline
Ja nic innego oprócz sekwencji bym do siebie nie załozyl bo sie chyba myslisz sekwencie zakłada sie głownie do silników nowszej konstrukcji a ja wlasnie taki mam a zreszta nie chce miec żadnych problemów potem z komputerem.
Offline
Powiedzmy że w połowie masz rację bo też zależy czy to jest jednopunktowy silnik czy wielo ja tam mam zwykły gaz nie zadne sekwencje i jakoś nie nazekam wale to nie gadaj glupot.
Offline