Cayenne Turbo Barlog jest wynikiem pracy francuskiego stylisty i byłego naczelnego francuskiego pisma o tuningu luksusowych aut, Modify, Jeremie Paret. Prace nad samochodem trwały przez cały ostatni rok. Poszerzone błotniki kryją opony Pirelli Scorpion, naciągnięte na 22-calowe felgi z lekkich stopów. Zamontowane z tyłu samochodu, potężny spoiler i dyfuzor na zderzaku, mają nie dodawać agresywnego wyglądu, ale mają również dociskać samochód przy większych prędkościach. Te z kolei ma zapewnić wzmocniony do 601 KM silnik
'
Offline
Fajne ale z przodu podobne do audi przez ten wlot powietrza
Offline
ELITE
dzisiaj wieczorem na WP postanowili opisać troszkę meganke z filmiku mihaua cytuje:
Nowy Megane RS
Samochód jest montowany w Hiszpanii w zakładzie w Palencii, na tych samych liniach produkcyjnych, co wersje hatchback, coupe i kombi. Model ten nawiązuje do tradycji flagowych modeli - od R8 Gordini po Megane R26.R, które przyczyniły się do popularności marki Renault Sport.
Nowy Megane RS w momencie wprowadzenia na rynek będzie oferowany z dwoma rodzajami zawieszenia: wersją Sport montowaną seryjnie oraz dostępną w opcji wersją Cup z samoblokującym mechanizmem różnicowym.
Samochód ma mocne hamulce z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo z przodu. Został też wyposażony w dwa specjalne systemy ułatwiające sportową jazdę. Są to: R.S. Dynamic Management oraz R.S. Monitor.
Nowy Megane RS ma turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2.0 l i mocy 250 KM. Jego maksymalny moment obrotowy to 340 Nm.
ciekawe jaka będzie cena nowego takiego egzemplarza?
Offline
Gość
Dzikeuje za pamiec
No to dla milośników VW Niemcy pod maską Golfa R zamontowali 2-litrową, czterocylindrową jednostkę benzynową TSI. Silnik, dzięki turbinie przy 6 tys. Obr./min dysponuje mocą aż 270 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym 350 Nm. Auto ma napędzane wszystkie cztery koła. Golf R wyposażony w standardową, manualną skrzynie biegów ma przyspieszać o 0 do 100 km/h w zaledwie 5,7 sek. Jeśli jednak auto będzie miało sławną skrzynię DSG czas sprintu do setki skróci się do 5.5 sek. Dla porównania, aby rozpędzić 210-konnego Golfa GTI potrzeba 7,2 sek. Prędkość maksymalna nowego Golfa została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.
Offline
aaaaale to musi miec turbodziure maksymalna moc przy 6tys obr/min w silniku turbo xD
Offline
Gość
Tam chyba siedzi mechaniczna turbosprezarka wiec watpie
Gość
Mechaniczna turbosprezarka napedzana paskiem wiec to kompressor ale duzo lepsze osiagi maja te sprzety niz dawne. Potrafia dawac wieksze doladowanie w gornych partiach obrotow jak normalna turbina napedzana powietrzem No i do tego duzo mniej awaryjne to jest
STRATOPOLONEZ
6-cylindrowy motor o pojemności 2,4 litra został oczywiście zaadaptowany z Lancii Stratos. Warty podkreślenia jest fakt, iż identyczne silniki trafiały także do Ferrari Dino. Wszczepiona do Poloneza 2500 Racing jednostka napędowa znacznie różni się od seryjnej, 190-konnej wersji. Zastosowanie kutych tłoków oraz trzech dwugardzielowych gaźników Webera o średnicy aż 48 milimetrów pozwoliło na podniesienie mocy do niebagatelnych 285 KM przy 7400 obr./min i wykrzesanie 230 Nm przy 4000 obr./min. Potężna moc trafiała na tylne koła o szerokości aż 350 milimetrów poprzez 5-biegową, kłową skrzynię produkcji Ferrari. Na najdłuższym z przełożeń można było osiągnąć 230 km/h. Przyśpieszenie jak na ówczesne standardy powalało. Sprint do „setki” zajmował mniej niż 6 sekund! Auto lubiło jednak swoje wypić – nawet do 100 litrów na 100 kilometrów !!! :0
Offline