X5 G-Power Typhoon
G-Power opracował bowiem specjalny układ turbodoładowania dla standardowej, ośmiocylindrowej jednostki BMW montowanej w wersji xDrive48i. Kompresor G-Power SK III podnosi moc maksymalną o 170 KM do aż 525 KM przy 6 100 obr./min. oraz maksymalny moment obrotowy do 600 Nm (z 475) osiąganych przy 5 300 obr./min. Przyspieszenie od 0 do pierwszej "setki" trwa 5 sekund. Druga setka pojawia się na prędkościomierzu już po 18,4 sekundy. Prędkość maksymalna to 275 km/h. Ogromne obręcze aluminiowe w rozmiarze 11Jx23 z przodu i 12Jx23 z tyłu obute w opony Michelin 315/25 ZR 23
Offline
Wyżej mamy E klase od Brabusa a tu dla porownania w wersji AMG
Pod maską E63 AMG znalazła się 6.3-litrowa jednostka benzynowa V8 produkująca 525 KM mocy oraz 630 Nm momentu obrotowego. Przyspieszenie ze startu zatrzymanego do pierwszej setki zajmuje 4,5 sekundy. To 0,2 sekundy szybciej od Jaguara XFR i 0,1 sekundy szybciej od BMW M5 i Audi RS6. Prędkość maksymalna została tradycyjnie ograniczona do 250 km/h. Jak podaje producent, nowa E-klasa AMG zadowala się średnio 12,6 litra wysokooktanowej benzyny na każde przejechane 100 kilometrów
AMG ma wieksza moc ale Brabus wykonał lepsza robotę z zewnątrz auta, takie jest moje zdanie.
A co wy na to ??
Offline
Ja jestem za brabusikiem ciekawszy jak dla mnie
Offline
Brabus jest o wiele ładniejszym pakiecie stylistycznym tylko silnik troche słabszy.
Offline